esenank 23 Mayıs 2017 01:23
iş talep formu çıktısı alamadık diye şimdi hak kazansakta geçersizmi olacak böyle saçmalık nasıl olabilir ya
Şikayet Et
merve235 22 Mayıs 2017 21:33
Aynen geçmiş olsun
Şikayet Et
kpsszede0101 22 Mayıs 2017 20:42
Arkadaslar ben form ciktisi almadim onu sadece girmeye hak kazandiktan sonra alacaz saniyordum hak kazansanda kazanmasan da almak mi gerekiyor
Şikayet Et
mbturan37 22 Mayıs 2017 16:50
Arkadaşlar bilgilerinde yanlışlık yapanlar;başvuruyu onayladıysanız iptal yahut düzeltme gibi bir imkanınız yok.şahsım adına bende kaç gündür onunla uğraşıyorum bende il seçimini değişmek istedim başvuru kılavuzunda yazdığı gibi bir iptal butonu maalesef yok.velhasıl hem başvuru yapacaksınız hem de onaylamayacaksınız ki belki o zaman bir iptal butonu görebilirsiniz bu da anlaşıldığı üzere yok.
Şikayet Et
mbturan37 22 Mayıs 2017 16:47
aynen öyleymiş başvuruyu onayladıktan sonra iptal etme yahut düzeltme gibi bir imkanımız yok arkadaşlar maalesef yani sistem o kadar kötü..hakkımızda hayırlısı diyelim artık.
Şikayet Et
aacunn 22 Mayıs 2017 16:44
iptal butonu çıkmayacak! bilgilerinde yanlışlık yaptığını farkedenler tamam ve iptal butonlarından "iptal" butonuna yazarak geri dönüş yapıp düzenleme yapacaklar diyor "tamam" butonuna basıldıktan sonra düzeltme yapılamayacak ... < "Tamam" butonuna basıldıktan sonra adaylar bilgilerinde değişiklik yapamayacaklardır. "Tamam" butonuna basmadan önce bilgilerinde eksiklik veya hata olduğunu fark eden adaylar ise 22 MAYIS 2017 tarihi saat: 17:30'a kadar "İptal" butonuna basarak İş Talep Formunu yeniden güncelleyebileceklerdir.
Şikayet Et
m.metin gülbaş 22 Mayıs 2017 16:43
arkadaşlar formda değişikli yapmak istiyom ama iptal butonunu bulamıyom acil yardım edermisiniz
Şikayet Et
ridvankara 22 Mayıs 2017 16:39
Işsiz olan hariç 85 90 puanı olupda bu ilana başvurmak çok mantıksız kadrolu ilanlar çıkacaktır
Şikayet Et
Diyaliz0563 22 Mayıs 2017 16:24
başvuruyu onayladım tecil tarihini yanlış yazdım nasıl düzeltebilirim acil yardım edin
Şikayet Et
seymatufekci 22 Mayıs 2017 15:55
Arkadaşlar merhaba. İletişim bilgileri kısmında e-posta bilgisini girdiğim halde ''Hatalı Değer'' uyarısı veriyor. Aynı sorunla karşılaşan var mı. Bir bilgisi olan yardım ederse sevinirim çok az zaman kaldı.
Şikayet Et
1234567891011»